Tekstūru importēšana

Posted In: Diskusijas

  • andzjus
    Participant
    andzjus on #4639

    Sveiki visiem forumā!

    Jau kādu laiku lietoju Sketchup PRO no 2016-2018 versijas, bet nu ir aktualizejies viens ļoti svarīgs jautājums.
    Kad importē jebkāda veida tekstūru, (koka, grīdu u.c) tekstūŗa zaudē kvalitāti un paliek miglaina kaut arī pie 1000×1000 pixeļiem.
    Dotajā piemērā (LINKS APAKŠĀ) tekstūras izmērs 900×450 pix. augšējā tekstūra ir līdz galam importēta apakšējo vēl var SCALE, bet kolīdz uzklikšķina otro klikšķi bilde kļūst miglaina. Ceru ka sapratāt.

    Links https://failiem.lv/u/yv7p9he4

    Nākamā problēma ir ar tekstūru kvalitāti leņķos. Kad tekstūras izmanto piemēram griestiem lai arī cik kvalitatīva ir tekstūra, skatoties uz sienām griesti izskatās ļoti miglaini.
    Atkal tekstūru izmērs nepārsniedz 1024×1024 pix, bet asuma zudums ir ļoti manāms. (apakšā links) Bildē kreisā tekstūra nav līdz galam importeta, un var redzēt ka ir daudz asāka.

    https://failiem.lv/u/e2fz5buv

    lvadmin
    Keymaster
    lvadmin on #4645

    Aizejot uz Window>Preferences>OpenGL var ieslēgt Use maximum texture size. Tas ļaus attēlus apskatīt pilnā kvalitātē.

    Aizejot uz Window>Model Info>Rendering var izslēgt Use Anti-Aliased Textures. Tas ļaus tekstūras redzēt asākas.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.