Šajā rakstā tiks apskatīti dažādi noderīgi spraudņi SketchUp modeļa materiālu rediģēšanai, plakņu krāsošanai un dažādu efektu veidošanai. Tie ļauj gan automatizēt SketchUp pamata rīku funkcijas, gan arī piedāvā papildus rīkus, kas ļauj krietni paplašināt programmas iespējas.
Material Replacer
Ļauj, ar divu klikšķu palīdzību, samainīt vienu materiālu pret citu visa modeļa ietvaros.
Spraudņa darbībai ir nepieciešams uzinstalēt arī TT_Lib²
LejupielādētMaterial Extractor
Šis spraudnis ļauj saglabāt visus SketchUp modeļa materiālus vienā failā, ko pēc tam būtu iespējams ienest citā, lai izvairītos no materiālu dublicēšanās, apvienojot vairākus SketchUp failus.
LejupielādētTexture Positioning Tools
• Ātra tekstūru pozicionēšana uz vairākām plaknēm vienlaicīgi;
• Tekstūru nolīdzināšana līdz ar kādu malu;
• Tekstūras pagriešana pa 90° vai noteiktā leņķī ar vienu klikšķi;
• Tekstūru pozīcijas maiņa nejaušā virzienā,
Material Tools
Šis spraudnis iekļauj dažādas funkcijas, kas palīdz sakārtot SketchUp modeli, kā:
• Pievienot materiālu izvēlētajām plaknēm;
• Izdzēst materiālu no visa modeļa;
• Noņemt materiālu no izvēlētajām plaknēm;
• Noņemt matariālu no līnijām;
• Noņemt materiālu no visām plaknēm un līnijām;
• Noņemt visus aizmugurējo plakņu materiālus;
• Noņemt specifiskus materiālus;
• Noņemt visas tekstūras;
• Parādīt visas tekstūras ruby konsolē;
• Veikt krāsu korekciju;
• Pārbaudīt vai pastāv vienādi materiālu nosaukumi;
• Nokrāsot visus jumtus;
• Uzlikt caurspīdīgu materiālu uz aizmugurējās plaknes.
QuadFace Tools
• Neplanāru quad face rediģēšana;
• Plakņu un līniju iezīmēšanas rīki;
• TUV izklājumu veidošana;
• UV izklājumu rediģēšana;
Extrapolate Colors
Šis spraudnis atrod materiālus no iezīmētajām plaknēm un nejaušā kārtībā saliek tos uz pārējām plaknēm, kurām nav pievienots neviens materiāls.
LejupielādētArtisan
Artisan spraudņa sastāvā ir rīks Paint Brush, kas sniedz vieglāko veidu kā krāsot dažādas organiskas formas, saglabājot pareizu tekstūru projekciju.
Lejupielādēt
SketchUV
• Materiālu plaknes, cilindriskā, kubveida un sfēriskā UV projekcija jebkurā ortentācijā;
• Cilindriskā projekcija- noderīga uz objektiem, kas ir veidoti arfollow-merīku;
• Quad face mapping;
• UV koordinātu pārvietošana, rotēšana, palielināšana un samazināšana;
• Plakņu sadalīšana trijstūros un izkropļoto tekstūru izdzēšana;
• UV koordinātu saglabāšana un kopēšana, mainot materiālus;
• UV koordinātu importēšana un eksportēšana uz kādu citu UV mapping programmu.
UV Toolkit²
• Copy/Paste UV koordinātes;
• Saglabā vai atjauno plaknes UV datus;
• Pārkopē materiālus un to koordinātes no plaknes priekšpuses uz aizmuguri;
• Tekstūras staipīšana līdz quad-face robežām;
• Uz quad-face uzliktu tekstūru rotēšana.
Texture Resizer
Visu modeļa textūru izmēra samazināšana, ļaujot iegūt mazāku faila izmēruun automātiska tekstūru apgriešana un rotēšana to izmēru samazināšanai.
Lejupielādēt
Make texture unique
Šis spraudnis atrisina vairākas problēmas, kas parādās lietojot SketchUp iebūvēto rīku.
• Tiek izmantots augstākas kvalitātes algoritms(bicubic);
• Apgriež tekstūras visizdevīgākajā veidā;
• Ļauj padarīt unikālas vairākas plaknes vienlaicīgi;
Bitmap to mesh
Ļauj izveidod reālu ģeometriju no bildēm, izmantojot to tonālo vai krāsas informāciju.
Lejupielādēt
Symetry mill
Izveido bezšuvju tekstūras un uzliek tās uz SketchUp modeļa. Ar interaktīvā rakstu veidošanas rīka palīdzību, dod iespēju izveidot jebkāda veida tekstūru.
Lejupielādēt