V-ray for SketchUp

V-ray 1 1078x516

1. diena
Arhitektūras un produktu ilustrāciju veidošanas pamati un vadlīnijas
Iepazīšanās ar V-ray darba logiem un rīkjoslām
Gaismu izlikšana: V-ray Sun; V-ray Sky; Omni Light; Rectangle Light; Spotlight; IES light; Dome Light; Image based lighing
Gaismas dziņi: Irradience Map; Light Catche; DMC
Eksterjera uzdevums
2. diena
Fiziskā kamera: iestatījumi; perspektīves korekcija; asuma dziļums
Materiāli: pamata materiālu izveide; atspīdumi; refrakcija; Bump; displacement; transparency; emissive
Color Mapping: krāsas korekcija
Globālie iestatījumi: rendera optimizācija
Interjera uzdevums
3. diena
Kvalitatīvie iestatījumi: Rendering samples; Antialiasing; Output
Gatavie iestatījumi: dažādu šablonu izvēle un savu iestatījumu saglabāšana
Frame Buffer: rendera saglabāšana
RT engine: renderēšana reālajā laikā
Studijas uzdevums
4. diena
V-ray proxies: To veidošana un izmantošana
Renderēšana slāņos: VFB channels
Animācijas veidošana un Bach render funkcija vairāku bilžu renderēšanai
Renderēšana uz vairākiem datoriem vienlaicīgi – distributed rendering
Gala vizualizācijas veidošana un bilžu pēcapstrāde
Apmācības notiek latviešu valodā. Profesionāla pasniedzēja vadībā studenti apgūst teoriju un strādā ar praktiskajiem uzdevumiem vielas nostiprināšanai. Lai piedalītos apmācībās, ir nepieciešamas pamatzināšanas darbam ar datoru Windows vidē un programmā SketchUp.
Apmācības notiek Rīgā, Kalnciema ielā 40D (Kalnciema biroji), InfoEra Latvia mācību centrā.

Pieteikties apmācībām