
Trimble SketchUp autorizētajā mācību centrā InfoEra iespējams apgūt pasaulē populārākās 3D modelēšanas platformas SketchUp Pro darbības pamatus un iespējas dažādu jomu pārstāvjiem. Bez tehniskajām zināšanām tiek sniegti arī padomi un vadlīnijas projektu veidošanā un ilustratīvo materiālu sagatavošanā dizaina dokumentācijas radīšanai.

SketchUp pamatkurss
8. – 28. jūlijs, 16 ak. stundas
120Eur + PVN

Padziļinātais kurss
1. – 4. augusts, 8 ak. stundas
70Eur + PVN
Vizualizācija ar V-ray
22. – 31. augusts, 16 ak. stundas
250Eur + PVN

Mēbeļu dizains
10.- 17. augusts, 12 ak. stundas
90Eur + PVN
1. diena |
Iepazīšanās ar SketchUp darba vidi un tās sagatavošana darbam: Sākuma ekrāns; rīkjoslas; zīmēšanas asis; konteksta izvēle; intervence; dialoga logi |
Navigācijas rīki I: Standarta skati; perspektīves veidi; pārvietošanās 3d vidē ar Orbit; Pan; Zoom un Zoom window rīkiem |
Pamata rīki: objektu iezīmēšana; dzēšana un krāsošana ar Paint bucket |
Zīmēšanas rīki: Line; Rectangle; Circle; Arc; Two Point Arc |
Modificēšanas rīki I: Objektu pārvietošana; kopēšana un array veidošana ar Move palīdzību; Push/Pull; Rotate; Scale |
2. diena |
Grupu un komponentu veidošana un rediģēšana; vietējās komponentu bibliotēkas un 3d Warehouse |
Objektu menedžments: Slāņu veidošana un objektu pārvietošana tajos; Outliner izmantošana |
Konstruēšanas rīki: Tape Measure; Protactor; Axes Tool; Dimension; Text; 3d text; Section plane |
Zīmēšanas rīki II: Polygon; Freehand; 3-Point Arc; Pie; Rotated Rectangle |
3. diena |
Modificēšanas rīki II: Offset; Follow me; Intersect with model; Solid tools |
Materiālu rediģēšana: Position texture |
Navigācijas rīki II: Position Camera; Walk; Look Around |
Modeļa prezentācija: Scenes; Shadows; Styles; Fog |
4. diena |
Starpprogrammu saite: Import/Export |
Darbs ar Layout: darba noformēšana mērogā; Layers; Styles; zīmēšanas rīki; teksta un izmēru ievade un rediģēšana; darba sagatavošana drukāšanai |
1. diena |
Augsta līmeņa prezentācijas tehnikas: Pošē tehnika; griezumu animācija; notinumu un plāna skatu veidošana ar scēnu palīdzību; precīza krāsu attēlojuma uzstādīšana |
Objektu veidošana no attēla un to integrēšana tajā ar Photo Match un stiliem |
Ģeomodelēšana: sasaiste ar Gogle Earth; modeļa precīza novietošana pēc koordinātēm un debespusēm; karšu ienešana |
Saīsnes: to veidošana un izmantošana efektīvākam darbam |
Programmas papildinājumi: Extension warehouse; labāko spraudņu apskate |
Dinamiskie komponenti: to veidi un izmantošana |
Darba vides optimizācija ātrākam darbam: Styles; Scenes; Model Preferences |
Organiskā modelēšana: Sandbox rīki organisku formu vedošanai un modificēšanai |
Darbs ar LayOut: Rasēšanas rīki; bloku radīšana un bibliotēku veidošana; prezentāciju izstrāde; sasaiste ar SketchUp un citām programmām |
1. diena |
Dizaina veidošana: Skiču ienešana un lietošana SketchUp vidē un konceptuālu dizaina modeļa izveidošana |
Organiskā modelēšana: mīksto mēbeļu un plastisku formu veidošana |
Advancēta teksturēšana: organisku formu teksturēšana un UV koordinātu rediģēšana |
2. diena |
Dataļu savienojuma vietu modelēšanas paņēmieni |
Dinamiskie komponenti: parametrisku modeļu veidošana un asablejas sarežģītāku modeļu izveidei |
Detaļu sarakstu un specifikāciju veidošana |
3. diena |
Detaļu izgriešanas kartes izveidošana un eksportēšana uz AutoCAD |
Dizana dokumentācijas un rasējumu noformēšana iekš LayOut |
Darbs ar komponentiem: kopsalikumu rediģēšana; komponentu bibliotēkas izmantošana un 3D Warehouse modeļu prezentācijas iespējas klientiem |
1. diena |
Arhitektūras un produktu ilustrāciju veidošanas pamati un vadlīnijas |
Iepazīšanās ar V-ray darba logiem un rīkjoslām |
Gaismu izlikšana: V-ray Sun; V-ray Sky; Omni Light; Rectangle Light; Spotlight; IES light; Dome Light; Image based lighing |
Gaismas dziņi: Irradience Map; Light Catche; DMC |
Eksterjera uzdevums |
2. diena |
Fiziskā kamera: iestatījumi; perspektīves korekcija; asuma dziļums |
Materiāli: pamata materiālu izveide; atspīdumi; refrakcija; Bump; displacement; transparency; emissive |
Color Mapping: krāsas korekcija |
Globālie iestatījumi: rendera optimizācija |
Interjera uzdevums |
3. diena |
Kvalitatīvie iestatījumi: Rendering samples; Antialiasing; Output |
Gatavie iestatījumi: dažādu šablonu izvēle un savu iestatījumu saglabāšana |
Frame Buffer: rendera saglabāšana |
RT engine: renderēšana reālajā laikā |
Studijas uzdevums |
4. diena |
V-ray proxies: To veidošana un izmantošana |
Renderēšana slāņos: VFB channels |
Animācijas veidošana un Bach render funkcija vairāku bilžu renderēšanai |
Renderēšana uz vairākiem datoriem vienlaicīgi – distributed rendering |
Gala vizualizācijas veidošana un bilžu pēcapstrāde |
Apmācības notiek latviešu valodā. Profesionāla pasniedzēja vadībā studenti apgūst teoriju un strādā ar praktiskajiem uzdevumiem vielas nostiprināšanai. Papildus tiek izniegti dažādi materiāli ātrākai programmas apguvei, un sertifikāts par kursa apgūšanu Lai piedalītos apmācībās, ir nepieciešamas pamatzināšanas darbā ar datoru Windows vidē.
Apmācības notiek Rīgā, Kalnciema ielā 40D (Kalnciema biroji), InfoEra Latvia mācību centrā.
Pieteikties apmācībām